Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΄ΕΝΔΟΞΟΥ΄ 2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΡΓΟΥΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΕΚΛΕΚΤΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΑΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΣΑΣ.
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ,ΥΠΗΡΞΑ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΑΠΌ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ..ΜΕ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ,ΒΕΒΑΙΑ, ΑΡΚΕΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΙΣΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ,Κ. ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΜΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ, ΖΩΗ, ΠΟΛΥ, ΑΛΕΞΙΑ! (ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ, ΤΡΕΦΩ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥΣ ΛΟΓΩ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ!)

2 σχόλια:

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΧΑΤΖΗΣ είπε...

Με χαρά σε καλωσορίζουμε στη συντροφιά μας.Την εξαίσια συνεργασία που είχαμε, όταν ήσουν μέλος του συλλόγου διδασκόντων,πιστεύω ότι μπορούμε να τη συνεχίσουμε, μέσω διαδικτύου πλέον. Περιμένουμε τις πάντοτε καινοτόμες ιδέες σου.

alexia είπε...

Κι εγώ με τη σειρά μου σε καλωσορίζω στην παρέα μας και εύχομαι να συνεργαστούμε και διαδικτυακά.

Δημοσίευση σχολίου