Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

ΝΑΖΙΣΜΟΣ

Ο εθνικοσοσιαλισμός ή ναζισμός είναι πολιτικό κίνημα που εμφανίστηκε στη Γερμανία κατά τη δεκαετία του 1920 και το οποίο το 1933 οδήγησε στην καθιέρωση δικτατορικού καθεστώτος, ιδεολογικά βασιζόμενου στη φυλετική ιδέα. Το εθνικοσοσιαλιστικό κίνημα βρίσκει τη βάση του στην αρνητική στάση απέναντι στη Δημοκρατία της Βαϊμάρης, αλλά και απέναντι στον κομμουνισμό. Ο ρατσισμός και ο αντισημιτισμός αποτελούν ιδεολογικές βάσεις του εθνικοσοσιαλιστικού κινήματος, ενώ στους κύριους στόχους ανήκει η αναθεώρηση της συνθήκης των Βερσαλλιών, οι σκληροί όροι της οποίας θεωρήθηκαν μετά την ήττα στον Α' Παγκόσμιο πόλεμο ταπεινωτικοί από τους Γερμανούς. Επίσης στους κύριους σκοπούς ανήκει η αντικατάσταση του μισητού δημοκρατικού συστήματος με καθεστώς που θα βασιζόταν στην αρχή της «κοινότητας» με την έννοια της εθνικής και βιολογικής ενότητας με επικεφαλής τον Φύρερ. Οι ιδεολογικές αρχές του εθνικοσοσιαλισμού και η εφαρμογή τους στην πράξη οδήγησαν στον Β' Παγκόσμιο πόλεμο και στο Ολοκαύτωμα στα στρατόπεδα εξόντωσης.(πηγη βικιπαίδεια)

Προσευχή στον Χίτλερ από τα ορφανά στα ορφανοτροφεία
Φύρερ, Φύρερ μου, δοσμένε σε με από τον Θεό,
προστάτεψέ με και υποστήριξε την ζωή μου για πολύ καιρό
έσωσες την Γερμανία από την βαθύτερη μιζέρια,
σε σένα χρωστώ το καθημερινό ψωμί μου
Φύρερ, Φύρερ μου, πίστη μου, φως μου
Φύρε, Φύρερ μου, μην με εγκαταλείπεις
Το «Πάτερ Ημών» του Χίτλερ
Αδόλφε Χίτλερ,
είσαι ο μεγάλος Φύρερ μας.
Το όνομά σου κάνει τους εχθρούς να τρέμουν.
Ελθέτω το Γ΄ Ράιχ σου,
γεννηθήτω το θέλημά σου επί της Γης.
Κάνε να ακούμε καθημερινά την φωνή σου
και διάταξέ μας με την ηγεσία σου,
και θα υπακούμε ως το τέλος ακόμη και με τις ζωές μας.
Σε τιμούμε.
Χάιλ Χίτλερ.
Η «Άγια Νύχτα» του Χίτλερ
Ήσυχη νύχτα! Άγια νύχτα!
Όλα είναι ήρεμα, και όλα φωτεινά
Μόνο ο καγκελάριος είναι απτόητος στην μάχη
Προσέχει την Γερμανία μέρα και νύχτα
Πάντοτε νοιάζεται για εμάς.
Ήσυχη νύχτα! Άγια νύχτα!
Όλα είναι ήρεμα, και όλα φωτεινά
Ο Αδόλφος Χίτλερ είναι ο πλούτος της Γερμανίας
μας φέρνει μεγαλείο, τύχη και υγεία
Ω δώστε μας στους Γερμανούς όλη την εξουσία!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου